Reklama
Reklama


Niecodzienna nowość od Camasutry! To będzie nowy hit wesel? Koniecznie posłuchaj!

Niecodzienna nowość od Camasutry! To będzie nowy hit wesel? Koniecznie posłuchaj! https://disco-polo.info/Upload/articles/2018/02/niecodzienna-nowosc-od-camasutry-to-bedzie-nowy-hit-wesel-koniecznie-posluchaj-1517527627.jpg

Reklama


Źródła zdjęć: FaceBook - Camasutra
Reklama

Premiera

Akordeon to instrument, który disco-polowym zespołom towarzyszy dość często. Tym razem w remixie piosenki CamaSutry pojawił się jako motyw przewodni!

Reklama

Kto z nas wyobraża sobie imprezy, np. weselne bez obecności akordeonu? Przypuszczamy, że zdecydowana większość myśli podobnie – akordeon to obowiązkowy instrument na tego typu wydarzeniach.

Na YouTube pojawiła się nowa wersja piosenki „Porwij mnie”, która na swoim koncie (w oryginale) zgarnęła już ponad 20 milionów odsłon. Tym razem motywem głównym remixu był wspomniany instrument. Odświeża on utwór i sprawia, że nabiera on zupełnie innego klimatu.

Musimy przyznać, podoba nam się taka wersja hitu Małgosi. A Wy, co sądzicie? Wolicie oryginał czy wersję z akordeonem.

Dajcie znać!

Wersja z akordeonem:

Oryginał:

Zobacz również

  1. Wokalistka disco polo chce być żoną i kochanką! To podbije rynek muzyczny?!
  2. Niesamowita niespodzianka od zespołu Mig!
  3. Zupełnie nowa wersja hitu "Hej sokoły"! Fani zaskoczeni nowością | VIDEO


Komentarze

Aktualnie ten wpis posiada 18 komentarzy.

Dylon

Fajne laski A muzyczka zabawowa można się pocieszyć

Sdd

@Nobody: durny to ty jesteś!!! Jeśli nie lubisz takiej muzyki to zamknij mordę

Nobody

@Tolerancja: metal I tzw darcie mordy, kto co lubi ale dla mnie to niszowa muzyka nastolatków którzy z tego wyrosną. Ale rock, pop czy nawet jazz niosa jakis przekaz. @Jola: posluchaj country moim zdaniem duzo ciekawsze "zjawisko".

Jola

@Nobody: moze i nuda ale to przy tych utworach ludzie bawią się nad polskim morzem ,imprezach,klubach czy nawet kurortach zagranicznych gdzie wraz z Polakami bawią się też obcokrajowcy i wbrew niektórym tutaj piszącym bardzo lubią te utwory

Tolerancja

@Nobody: Ja słucham wszystkiego ale np metal jest lepszy? Darcie mordy do mikrofonu moja opinia

Nobody

Serio? Ludzie ja rozumiem ze ktos ma inny gust ale nawet srednio inteligentny burak spod katowickiej wsi powinien po trzech no max pieciu taktach zakminic ze to jest dno. Jak mozna czegos takiego sluchac, a totalnym debilizmej jest placic za bilet na impre z udzialem takich zespolow. To drugi Zenek Martyniuk albo ten patalach Slawomir. Odstawiaja hauture I kroja gruby szmal.

Monika

Wersja bez akordeonu lepsza!!!!!!

Dominik

Super nuta ????????????????????

Mati

Preferuję oryginalną wersję utworu

Ja

Bez akordeonu dużo lepiej brzmi :-)

Kicak

Szkoda ludzi na weselu

Arturo

osobiscie bardziej przypadła mi do gustu wersja bez akordeonu

Robsi

Żenada ;) tylko polukać panny bez dźwięku ;)

Janna

Mam slub za tydzien ale nie wyobrazam sobie takiej muzyki na nim..dobra na wiejska zabawe z Kurskim.

Fajna dziewczyna...wolę ja ogladac bez dzwieku...a teledysk na miare disco polo-wsiowy.

Wszystko w tytule.

Dziadzio

Żyd i aryjka tfu wstyd !

..........

............

Ona

Fajny kawałek ten z akordeonen jest fajny

Zostaw komentarz

Polecane nowości

Reklama

Akceptuję

Ważne: Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.