Reklama
Polecamy


Reklama

Wielka gwiazda ma problem! Żona puściła go z torbami?!

2018-11-01T15:30:00+01:00 Wielka gwiazda ma problem! Żona puściła go z torbami?! https://disco-polo.info/Upload/articles/2018/10/zona-slawomira-wydala-krocie-na-zakupach-artysta-ma-problem-1540298430.jpg

Reklama


Źródła zdjęć: Instagram - Kajra
Reklama

Życie gwiazd

Kajra zaszalała jak prawdziwa kobieta. Wydała sporo pieniędzy!

Reklama

W świecie muzyki zarabia się dużo. Przykładem jest m.in. zespól Akcent, Boys, czy Sławomir. Wszystkie te gwiazdy mogą pochwalić się naprawdę bardzo dobrym stanem konta. 

Zobacz również: Zespół Mig z nową produkcją pt. "Nie ma raju"! To będzie największy hit disco polo?!

Pieniądze, które znajdują się na koncie Sławomira i jego żony Kajry mogą przyprawić o ból głowy. Jak ostatnio podały serwisy internetowe tylko w 2018 roku na ich konto mogło wpłynąć około 10 milinów złotych.

Ostatnio w sieci pojawiło się zdjęcie, na którym widzimy Sławomira z torbami. Artysta podpisał w śmieszny sposób fotkę, która wywołała lawinę komentarzy: 

"Cześć tu Sławomir. Gdy Kajra mówi, że kupimy tylko magnesik dla Agnieszki" – napisał pod zdjęciem na Instagramie

Was też czasem ponoszą zakupy? Czekamy na Wasze komentarze.

Reklama

Zobacz również

  1. Magda Narożna (Piękni i Młodzi) wyleciała na wakacje z córką! Wyglądają jak dwie krople wody?!
  2. Wokalistka disco polo w euforii! Podzieliła się radosną nowiną - wszyscy jej gratulują!
  3. Publiczne wystąpienie gwiazdora disco polo hitem internetu?! Genialne nagranie trafiło do sieci!


Komentarze

Aktualnie ten wpis posiada 24 komentarzy.

Kenai7

Najwiekszym burakiem i wiesniakiem to jest ten palant ktory tu w komentarzach klnie i wyzywa gosciu czy ktos ci broni spiewac to nikogo wina tylko twoja ze jestes nieudacznikiem i do niczego w zyciu nie doszlem wiec jak ci w zyciu nie wychodzi a sadzac po komentarzach hehe nic ci nie wychodzi to poprostu morda w kubel

Beztematu andrzej

Nie jestem fanem ale przykre jest to, że pitwierdza się powiedzenie (czytając komentarze) że w polsce sukcesu ci nikt nie wybaczy

Jek

Facet do buraków jest ok

A takich jak ty to powinni do komory gazowej albo na marsa prostaku he tani jestes jak barszcz na stacji

@Ppiwonia173:

Czasami

@Ppiwonia173: z całym szacunkiem ale swój poziom już pokazales

Barbara

@Ppiwonia173: A twoj poziom witac w pisowni.

Roman

Nie słyszałeś o nim? Żałosne.

Ppiwonia173

Dla mnie poziom zerowy a polsat ma to do siebie. że promuje szumowiny i patologie chorzy Ci co to ogladaja lacznie z Martyniukiem powinno sie ich zamknąć w psychiatryku na odziale zamknietym i tyle w temacie a co do poziomu ogladajacych o sluchania tych troje Slawomira z żoną o Martyniukamozna sonie wyobrazic ich poziom.

Daniel

Wielka co?! Gwiazda? Żałosne.

Siara

Xa

Paul

Zajeli ie burakiem media a inni kase robia a slawomir to prostak beztalencie ale media go lansuja i wpycha sie wszędzie wiesniak

Walijczyk

Zwykle buraki i tyle

Antydiscopolo

Bez makijażu to ona wygląda jak chłop z pola :)

Polscy idioci

Za robotę się kur..wa weźcie pajace A nie w gary ludziom zagladacie. A jesteście gorsi od nich. Żegnam

Tyrku

Kogo to interesuje co jakiś Czesław robi z kasą

Heee

Hehe było do przewidzenia! Wieśnioki!!

DZIK

ZA TAKĄ ROZRZUTNOSC WALE ICH NA CYCE. W USA SORZATKI KIBLE A TU SZALEJA. KIJ WAM W 4 LITERY

Ala

Beznadziejny artykuł żal żal żal

Jamajka

Kogo to kużwa obchodzi ile kasy wydaje jakis babsztyl.

Z zybi

Witam A co wy nie macie o czym pisać To jakiś idiota pisał

Jamajka

@Adam : racja

DK

A może tak tupecik by kupiła.

Adam

Idiotyczny artykuł. Po prostu aż żal czytać. Poziom gimnazjum.

Gosc

Jak ma dużo kasy jak siana to niech robi te zakupy :-)) :-))

Zostaw komentarz

Zobacz również

Reklama

Reklama
Zobacz nasz kanał na YT

Facebook

Reklama
Akceptuję

Ważne: Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.