Reklama
Reklama


"Jak byś mnie zechciał" - gorąca produkcja od Top Girls! To będzie nowy hit disco polo?!

"Jak byś mnie zechciał" - gorąca produkcja od Top Girls! To będzie nowy hit disco polo?! http://disco-polo.info/Upload/articles/2018/07/jak-bys-mnie-zechcial-goraca-produkcja-od-top-girls-to-bedzie-nowy-hit-disco-polo-1531922398.jpg

Reklama


Źródła zdjęć: materiały prasowe
Reklama

Zapowiedź

To może być hit tych wakacji

Reklama

Dziewczyny z formacji Top Girls lada moment pokażą swój nowy teledysk do premierowej piosenki pt. "Jak byś mnie zechciał". Będzie bardzo seksownie, zmysłowo i dziewczyny pokażą swój szalony charakter.

Premiera teledysku odbędzie się już 3 sierpnia na łamach naszego serwisu. Jak udało nam się dowiedzieć piosenka ma ogromne zadatki na hit tych wakacji.

Dziewczyny same przygotowały tekst nowej produkcji. Wykonały ogrom prac, aby nowość podbiła serca fanów disco polo.

Zobaczcie fotki nowego teledysku.

Zobacz również

  1. 70 milionów dla formacji Masters! To wszystko dzięki "Żono moja"!
  2. Wyjątkowa niespodzianka! Teraz każdy może poczuć się jak gwiazda i zaśpiewać przebój disco polo!
  3. Wokalista disco polo błaga o pomoc! Jeśli nikt nie zareaguje dojdzie do tragedii!


Komentarze

Aktualnie ten wpis posiada 5 komentarzy.

MR

Gówno masz zamiast mózgu.

Fanka Topek

Do: Albitt i Rew: skoro sie Wam nie podoba i takie komentarze sypiecie to co tutaj robicie czytając artykuł o Topkach? Wypad czytać to co Was interesuje i tyle w temacie. Pozdrawiam

Albitt

Ale gniot. Trzeba być mega upośledzonyn żeby tego słuchać.

wilkuu

W artykule jest błąd, premiera odbędzie się 3 sierpnia, nie 3 lipca!

Rev

Kto słucha tego gówna???

Zostaw komentarz

Polecane nowości

Reklama

Najnowsze komentarze

  • andrzeju456@gmail.com proszę pisać ????

  • Trochę to głupie bo gościu robi takie zamieszanie na weselu że praktycznie spycha młodych w dniu ich największego święta na dalszy plan, zamiast ludzie skupić się na weselu latają za wokalista a te...

  • Nie zauważyliście, że nawet mu się na tym weselu śpiewać nie chciało, tam był playback , a jak już od czasu do czasu zaśpiewał to fałszował. Obejżyjcie jeszcze raz dokładnie filmik jak on trzyma mi...

  • Jestem za a nawet i przeciw.

Reklama
Śluby i wesela - Disco-Polo.info
Akceptuję

Ważne: Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych.
Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.